Outfit

Publicerat: 2012-01-17 | 19:27:12

Sjuuuukligt snygg!

Förövrigt för jag gärna outfits till andra, kommentera färg på utrustning eller hästen eller ngn speciell utrustning du har, eller ngt annat. Så fixar jag en outfit till dig :D
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: emilia persson

Hej jag heter emilia och jag skulle vilja att du gjorde en outfit till mig o smin ponni. Jag har en c ponni som är fux o färgerna jag vill ha är rosa o orange :) skulle vara jätte tacksam om du gjorde de åt mig för jag tycker att du e duktig! Jag är inte i behov av världens märkes saker så gärna billiga oe är okej oxå ;) skulle vara så tacksam! skulle du kunna lägga ut outfiten på din blogg för jag följer den jätte ofta :) tack på förhand malin! Fortsätt att blogga på , du e gryyyym:D

2012-01-23 | 12:46:48

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback