Ny hjälm?

Publicerat: 2012-01-03 | 18:49:10
Har redan börjat ändra på min gbg lista haha.
Är faktiskt sugen på en ny "plasthjälm" då jag använder min Lamicell hjälm nästan varje dag då det regnar mkt i Sverige och jag inte vill slita på min JW sammetshjälm.
Min lamicell hjälm börjar bli sliten o nu är den rätt ful. Så känns som något välbehövligt. Är sugen på den här från JW, dock har den lite konstig form så får prova den "in real" å se hur den ser ut på.
Synd bara att ingen av butikerna i närheten har den, har bara hittat den hos cheval än så länge, lite långt att åka o prova ;)

W1RHS - Young Rider Shiny ridhjälm från Whitaker
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Lina

Tänk på när du planerar att du väljer grejer som du ska ha på tävling som inte innehåller allt förstora loggor även om regeln är fryst jusst nu så är det bra att inte köpa dyra saker som man kanske får byta om ngt år eller så, kan vara värt att tänka på =) e ju kul att köpa nytt jag vet men det kan bli dyrt om man ska köpa ny tävlings utrustning

Ha det bäst

2012-01-03 | 22:43:51

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback