I tid med anmälningar

Publicerat: 2012-01-14 | 10:37:12
Jag är alltid så himla seg på att anmäla mig till tävlingar så oftast hinner anmälan gå ut och det blir efteranmälningar... jag skulle ju vara med på försa omg. av seriedressyren men chillade med anmälningen och klassen blev självklart full... SEEGT.
Har iaf anmält mig till andra omg. + en dressyr hos kungsbacka i februari = Är ute i god tid :D
Så årets första start blir 5 februari! Hoppas hon inte är fjantig för GFRKs plastvägg, har bara vart där en gång och då vart den otroligt läskig. Dock var det ett helt år sen så hon har blivit mkt finare sen dess, men o andra sidan har hon inte varit ute sen september då hon skadade sig... återstår att se helt enkelt.

Är förövrigt aaaas taggad:D


Efter en dressyr i Kungsbacka.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback