I min garderob - Scapa

Publicerat: 2012-01-03 | 13:34:11

Jag älskar scapa schabraken och har 4 st i olika färg och form.




Mitt senaste, limegrönt med blått. Köpt på Svensk Ridsport.



Vinrött dressyr. Rätt tråkigt, det är helt oanvänt, bytte det med en tjej som aldrig hade använt det mot ett lamicell schabrak jag knappt använde.


Turkost. Köpt på My One.



Blått/guld dressyr. Köpt på Svensk Ridsport.

Jag tror jag gillar det sista mest, tycker det är ursnyggt.

Vilket gillar du mest?

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback