I-landsproblem? Nä inte alls.

Publicerat: 2012-01-02 | 17:58:31
Det är två färger jag inte använder på Nobless eftersom hon är brun. Det är brunt och grått. Brunt går inte alls helt fel nyans till hennes rödbruna färg. Och grått, jag ser massor som har det på bruna hästar och jag tycker det är fult. Särskillt ljusgrått. Kan funka till mörkruna hästar, men ljusa och sånna som Nobless, euäk! Enda undantaget för mig är att min mamma fick en av Kingslands fleecear i julklapp men den är beige och mörkgrå (nästan svart) = snyggt! Villl då klargöra att mitt Hv Polo schabrak är silvrigt och inte grått som viss verkar tro.

Det är inte färgen grå som är problemet utan att det finns så fruktansvärt mycket snyggt i grått. I princip hela Kingslands kollektion, schockemöhles kantbant m.m. Om jag hade haft en vit/skimmel/svart häst så hade nog det mesta ur deras kollektion bott hos mig. Så den kollektionen gynnade min plånbok.

Sen finns det alltid undantag, vissa bruna hästar är snygga i brunt men överlag = nej tack!

Jag klagar alltså inte på att det finns gråa plagg utan att det inte passar Nobless.










Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: linda

Måste allt passa Nobless malin? ;) den kanske passar dig?

2012-01-02 | 20:52:29
Postat av: malin

haha men om jag har en grå tröja vill jag ju att hon ska ha ngt matchande ;)

2012-01-02 | 21:33:40
URL: http://swarovskiponnyn.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback