Från och med imon...

Publicerat: 2012-01-29 | 20:06:13
Kommer massa nya bilder. Jag ska köpa min kompis systemkamera, så får den imon av henne =).
Hade ju en system innan, men klantig som jag är lyckades jag ju snubbla och pajja den.
Så köpte en digitalkamera som har funkat nu i ett halvår men har verkligen saknat en systemis. Tänkte även ta o sälja min digitalkamera då = extra pengar till göteborg horse show =)


Tagen med digitalen


Tagen med systemen

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: oliviachronwall

Hejsan fin blogg du har, skulle varit kul om du checkade in på min & Monettes nya blogg och lämnat en liten kommentera! :)

kram.

2012-01-29 | 23:01:22
URL: http://chronzan.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback