Dålig uppdatering

Publicerat: 2012-01-21 | 09:04:56
Igår var jag ju i skolan först sen åkte jag direkt till stallet och efter det hem o byta om o gå på bio = 0 uppdatering.

Nobless hade typ fått en spark på ena bakbenet... suck. Det var ett hyffsat stort sår, som såklart vart lite varmt och svullet. Men jag tvättade av det och sen sprang en tjej med henne och jag tyckte hon såg helt fräsch ut. Så promenerade 30 min i paddocken (det var as halt överallt annars). Promenera ör jätteviktigt för att få igång blodcirkulationen.

Idag vet jag inte vad jag ska göra med poni, paddocken är vara stenhård för det är as kallt ute. Kanske tar och går en promenad med henne.
Ikväll blir det hem till en kompis, trevligt trevligt :)


Förrförra vinter 09/10
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback