Dagens stallbesök

Publicerat: 2012-01-16 | 19:46:38
Det var som vanligt nu för tiden (hatar vädret) fruset överallt. Slutade ju skolan 5 så det var  mörkt när jag kom ut. Först skrittarbetade jag henne 30minuter i paddocken, medan en tjej red lektion. Sen när hon var klar så hoppade jag av, tränsade av och körde lite frihetsdressyr. I början gick hon lite dit hon ville, men sen så la jag till pekpinnen lite mjukt när hon tappade focus/inte förstod och gjorde som Tobbe Larsson sa och då vart hon as duktig. Det var kul för innan har alla i stallet sagt att hon bara gjort det för jag har haft morötter - men nu fick hon inte en enda morot hahaha :D Körde frihetsdressyr ca 20minuter.

Har ju inte tränat frihetsdressyr sen september, men nu får jag ta tag i det igen. Det är så himla kul =)



Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback