Dagens ridpass

Publicerat: 2012-01-02 | 15:24:24
Var hurtig o slängde mig på cykeln förut och cyklade till stallet. Tänk att det är 2 januari och man kan cykla, det kunde man inte förra året minsann.

Red ett dressyrpass mestadels utan stigbyglar. I början var hon lite jobbig i hörnerna, då stallägaren höll på att såga träd, och två av gångerna när vi kom till hörnet närmast där han va (man såg han inte bara hörde han) så föll ett träd till marken o det var ju såklart as läskigt. Sen körde jag även massa galoppfattningar från hörnerna idag så då vart hon extra taggad så fort vi kom till ett hörne haha.
Men jag fick henne dit jag ville, det är dock dags o börja rida henne i dressyren med sporrar igen, skulle gjort det idag men dom är hemma på mina tävlingsstövlar tror jag... Hon var endå väldigt lätt för skänkeln när jag flyttade henne osv, bara i början när jag skulle få igång henne det vart lite trögt ;) Men övergångar fungerar till allt.

Nä nu får jag ta o gå en promenad med vår hund innan mamma kommer hem och blir arg för att jag inte har gått ut med henne...


Molly
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback