Dagens ridpass

Publicerat: 2012-01-05 | 16:08:45
Trimma lite dressyr i mjukisbyxor idag. Började passet med lite öppnor o skänkelvikningar i skritten, fin var hon! Travade en stund o gjorde lite skänkelvikningar m.m. Satt ner och jobbade mycket med tempot. Sen vart det lite galoppfattningar, höger gick bra, vänster gick mindre bra men efter enliten stund ganska bra. Sen satt jag o trava runt henne på ått-volter, serpentiner, skänkelvikningar m.m. och hon var as fin! :) Av slutade med avtravning sen såklart avskrittning.

Senare kommer det ett inlägg med hur jag lägger upp ridveckorna samt ridpassen. Idag har även det vi beställde i söndags kommit :) så mamma ska hämta ut det sen, hoppas det passar! Bilder kommer såklart.

Inveg förövrigt det halvfulla vinröda scapat idag. Det var rätt så fint på henne så det blir bra med silver och marinblåa saker. Som mamma sa, en skönhet klär i allt! :)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback