Dagens ridpass

Publicerat: 2012-01-04 | 17:16:51
Det var storm idag, typ klass 2 varning höll på att blåsa bort.

Red lite markarbete idag, skritt över cavaletti, och trav o galopp som vanligt då såklart ;) Efter en liten stund vart hon väldigt lydig o fin. Tog skänkeln bra och lyssant fint trots att det blåset som tusan. Red 1 timma, som ett vanligt pass då alltså ;)
Eftersom hon endast skrittade igår och det blåste så mycket tänkte jag taktiskt och satte på mig säkerhetsväst samt ponnyn en huva. Vet inte när jag red med väst senast i paddocken... illa.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback