Dagen.

Publicerat: 2012-01-17 | 18:03:06
Först var det skola, ganska chill dag. Dock var det typ minus grader där, iiiiis kallt.
Efter skolan drog jag in till stan med en kompis. Vi skulle köpa present till en annan kompis som fyller år i helgen. Det vi hittade vart as bra :D

Drog till stallet efter jag hade vart hemma å ätit. Hon skulle vila idag ifall det var fruset vilket det såklart var. Men körde ca 30min frihetsdressyr bara för att det är så kul. Hon vart mkt duktigare idag, dock övar jag en så länge mest basic, röstkommandon och inkallningar och sånt. De tog in hästarna medan jag höll på och det gjorde ju henne lite ur focus men annars så :)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback