Dagen

Publicerat: 2012-01-31 | 19:52:29

Orkade inte uppdatera mer igår. Åkte ut till stallet igen vid halv 10 o kollade till henne och idag vid halv 8 innan skolan. Hon är fortfarande lös men äter, ingen feber o dricker. Hon fick tarmrens idag o mamma köper probemin imon :)
Igår red jag dressyr mest skritt kanske 5 min trav pga underlaget. Jobbade mkt med skänkelvikningar. Idag blev det skrittarbete i 40min i paddocken. Jobbade lite med skänkelvikningar o lite andra lösgörande moment.

Det är förövrigt pisskallt just nu, ca -7  och det ska bli ca -14  i slutet av veckan. Förra vintern hade vi ju runt -20 typ hela vintern o då var det bara o stå ut, så man ska ju inte vara allt för mesig.

Föresten fick mamma vip biljetter till söndagen på gbg hs även iår. Göttans. Förra året satt vi vid saamma bord och åt lunch med Roffes mamma Elsa, slå det ni! ;) Så blir torsdag, lördag och söndag under horse show veckan. Kul :) Funderar o stå på mässan för skolan på fredagen, det sitter uppe lappar om det att dom behöver mer hjälp, gött o slippa skolan oxå, kan dock vara jobbigt med 4 dar på raken? ;)


Random bild från en horsemanship kurs maj 2010.

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback