Årets hästgala

Publicerat: 2012-01-13 | 20:36:47
Kl 21.30 sänder dom från årets hästgala på tv4 Sport.
Tro det eller ej så är min pappa där. Haha konstigt jag vet, han är inte ett skvatt intressead av hästar (till och med allergisk) men han ska gå på den o ngn ATG grej imon. Han har beklagat sig länge för detta... jag är bara avundsjuk. Han har fått göra massa skoj, åka till halmstad en lång helg med mamma o ngra till o sitta i VIPen på travet o bo på as fint hotell, köra shettisar m.m. Fusiks, vill oxå vara VIP...


Random bild från Falsterbo 2009










Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback