Visste ni att...

Publicerat: 2012-02-17 | 21:36:25
Det är sjukt få som har fått rida på Nobless när hon vart i min ägo. Jag o mamma då såklart. Sen har min kusin o hennes mamma ridit henne några gånger. Tre kompisar har fått rida henne (och en skrittat på henne) + två personer har passat henne när jag vart utomlands. Så 8 st utan mig o mamma har fått rida henne, på 3 år. Och jag tror det var över ett år sen ngn annan red ett riktigt pass på henne (haft två kompisar som skrittat barbacka på henne, en i somras o en förra hösten). 

Är väldigt kräsen vem jag sätter upp och oftast får dom bara skritta haha, mes jag är jag vet... Men det är ju trots allt min sessa.

Kan även tillägga att alla bilder är under sommaren, när hon går på bete;)



Här skrittar min granne av henne efter att jag har hoppat, 2010


Här rider min kompis henne efter jag har ridit, 2010


Min kusin o Nobless längst bak, 2009. Jag rider förövrigt på den gula, Jackie.


Min kompis Sofie skrittar av henne efter att jag ridit lite lätt på henne, 2011.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback