Varför så bråttom?

Publicerat: 2012-02-09 | 15:35:11
Idag när jag kom till stallet var jag jättestressad. Vet verkligen inte varför, hade in bråttom för fem öre. Men eftersom jag var så effektiv är jag nu hemma igen.
Red 50 minuter i paddocken idag. Lite trav annars mest skrittarbete, lite skänkelvikningar osv. Imon ska ponni få massa med kärlek, tänkte även ta ett mysigt barbacka pass imon!

När jag kom ut var hennes ben fortfarande svullna. Dock inte varma, vilket de även va igår. Efter ridpasset hade svullnaden gått ner ganska mycket, men la på isbalsamet idag igen. Så förhoppningsvis är det ännu bättre imon =)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback