Träning

Publicerat: 2012-02-12 | 15:01:43
Idag åkte jag iväg o träna för min grymma dressyrtränare Mikael!

Vi började med att jobba med lite skänkelvikningar i skritt o traven. I galoppen övade vi lite förvänd. Vi gjorde även lite bakdelsvändningar. Det sista vi gjorde var rygga, som hon satte perfekt =) Hon var alltså duktig. Blev lite spänd ibland när det kom in fler hästar och hade inte riktigt alltid bjudningen. Men jag är nöjd med henne. Mikael berömde mina händer mycket ibörjan. Kul då jag haft "moppehänder" ett tag.

Hon är dock sjukt jobbig i transporten fortfarande. Idag gick hon ju in på första båda gångerna men hon hoppar o kastar sig så mot mellanväggen. På onsdag när jag ska rida dressyr i Kungsbacka ska hon åka brett.

Vi var nyss på MyOne också, visar strax vad vi köpte.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback