Regn

Publicerat: 2012-02-27 | 19:14:52
Red ett dressyrpass i regnet på 1,5h inkl. fram o avskrittning. I början var hon sjukt jobbig, pigg o bara krulla ihop sig o rykte med huvudet, tog inte skänkeln samtidigt som bakdelen var i en annan världsdel. Efter en stund blev hon trevligare men bakdelen var fortfarande ett problem särskillt i galoppen. Så när hon gick klockrent tänkte jag sluta, som jag borde gjort. Men så gjorde jag lite halter, och då ska hon såklart stanna i korrekt form från start. Men här dök hon antingen eller räta sig. Så travade en stund till och då dök hon lite, men bakdelen var på plats. Och hon kom upp bättre iaf.

Så fastän det var långt ifrån ett toppenpass så är jag i efterhand ganska nöjd med henne om man jämför starten. Men i då läget var jag ju inte så himla glad...

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback