Min lilla ponny

Publicerat: 2012-02-01 | 21:33:12
Händelserik dag. Stallägarna ringde mamma o sa att poni inte mådde bra idag heller... Mamma ringde veterinären och tyckte vi skulle ha hö till henne nu (trots att vår hösilage är minst lika torrt  som hö) Eftersom vi har världens snällaste stallägare åkte de iväg o köpte hö till Nobless. De har även gett henne tarmrens som hon inte ville äta så de har handmatat henne probemin, galet snälla är dom!

Jag o mamma tvättade av henne idag samt gick med henne en liten kort stund, ca 20min.  När hon fick sin mat när vi gick så åt hon glatt så hoppas det sitter i.

Hon fick förövrigt nya skor idag. Vi skippar såklart träningen imon, tråkigt men hennes hälsa går i första hand!


<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: linda

jag är tillbaka med min blogg!

2012-02-01 | 22:54:28
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback