Lyckad dag

Publicerat: 2012-02-15 | 15:01:38
Idag var jag på dressyr clearround på Kungsbacka Ridklubb. Kan ju börja med att hon stod typ som ett ljus i transporten. Underbart! Hon åkte brett idag o det funka verkligen, superduperskönt.

Hon var jättefin på framridningen. Sån sjuk skillnad mot GFRK då jag inte ens kunde sitta ner för hon fick panik för hon var så himla pigg. Programet gick också bra, största missen var väl i den ökade skritten där jag inte fick fram henne alls som jag ville. Men fick 65,5 % vilket jag är nöjd med! Red LB:1.


Skarpaste bilden av de suddiga från framridningen.
Dock ser mina lår as feta ut pga att det är suddigt!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: michelle

Tack! Det såg jättefint ut för er med! Fick 69 % tror jag, och då gjorde jag även en extra volt (="fel"ridning) + att han bockade i ena galoppen så fick en 2a där, men resten var han jättefin och fick 7or & 8or rakt igenom!

Vi ses antagligen på Bulycke och/eller GFRK också, vad du nu väljer. Jag ska till båda! :)

2012-02-16 | 20:02:57
URL: http://ungadressyrryttare.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback