Kavaj vs ingen i hoppning

Publicerat: 2012-02-20 | 15:39:45
Jag har alltid tyckt att på lokal nivå är det mycket snyggare med en KL tröja än en kavaj. Men nu sitter jag o kollar igenom alla mina gamla tävlingsbilder, och kavaj ser ju såå mycket snyggare ut. Jag hoppas verkligen att jag hittar en ursnygg kavaj nu på mässan - för kavaj är snyggt! Så mycket stiligare, dock ska man ha en som sitter bra. Och är så glad att man slipper ha väst i dressyren. Mycket mycket snyggare utan väst. 

 
Jacka på framridningen till en LD (?) i Himledalen


Framridning LC (?) i Himledalen, kavaj.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback