Jobbigt läge

Publicerat: 2012-02-15 | 16:19:59
Ska ju vara med på GFRK finalen av seriedressyren men såg nu att dagen innan hade Bulycke ngn utbildningsdressyr. Båda är lika nära så vet inte vad jag ska välja. Antingen LB:1 på Bulcyke eller LB:3 på GFRK, kanske kan flörta med mamma så vi åker på båda? haha nejdå men jag vet inte. Tror nog endå bulycke "vinner" eftersom att ju mer platser hon är ute på desto bättre är det (har bara ridit dressyr en gång typ maj 2010). Får höra med mamma vad hon tycker ;)


Andra omg. på GFRK.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback