Jag har en plan...

Publicerat: 2012-02-18 | 13:22:38
Har kollat upp lite åldersgränser och sånt. Har en plan, tajmad o klar in i minsta detalj.

Hoppas jag har genomfört mitt mål innan hösten, för då får ni se upp för oss 2013!


Hm...
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: linda

Vad kan detta vara? ;)

2012-02-19 | 00:20:41
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/
Postat av: therese

Vart har du hjälmen malin!? Den ska vara på huvudet när man longerar, tömkör, rider eller gör annat med hästen....

2012-02-24 | 00:17:23

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback