I min garderob - Kingsland

Publicerat: 2012-02-09 | 18:58:00
Det är nästan så man skäms, vad mycket pengar man har spenderat på dessa kläder, men men. Snyggt är det ju!


Bomber jacka


Dunväst, tröja och strumpor


Fleece tröja


Tröja


Ulltröja + långärmad skjorta


Kortärmad skjorta


Tjocktröja (mammas men får låna den)


Pannband

+ att jag har massa strumpor. Kan ha glömt ngt men tror inte det.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: maja hedström

Tyuvärr fick jag inte med några bilder men om du ska vara med på finalen av seriedressyren så kan du kommentera min blogg så ska jag försöka ta lite bilder :) kramkram

2012-02-10 | 19:27:49
URL: http://majaochmajaa.blogg.se/
Postat av: alva

KL in my <3 haha. Alldeles för mycket pengar, man får lite dåligt samvete^^

2012-02-13 | 18:19:40
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback