Följer tävlingarna i Vetlanda

Publicerat: 2012-02-18 | 12:11:50
Sitter spikad framför equipe, det är ju nationellt ponny o hästmeeting i Vetlanda och flera storbloggare är med. En så länge har det gått bra för dom, lilla Nellie är SM kvalad o en andra plats i MSV B, Danai Doverholt kom 2a igår med fina Tango och Rosanna Zimdahl kom 2a idag med Pemberly. Julia Lundgren är ju där med så hoppas det går bra för henne med, hon hade 0 + 4 i första rundan haha ;)

Känner mig som en liten stalker men tycker det är sjukt kul att kolla hur det går för alla. Särskillt stora meeting där bloggare som jag följer är med och hoppar.


Linn Olsson o Goldfever 2010. Yttligare än bloggare haha :) (taget av mig)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback