Den lilla flätan

Publicerat: 2012-02-19 | 15:23:51
Ni kanske har noterat att jag oftast har en fläta i pannluggen på Nobless. Jag tycker det är så gulligt, och matchar det snyggt med övrig utrustning. Jag har blåa, röda och silver rosetter. Även några lila som är hundens men dom kan jag ju ta om jag vill.
Jag tycker verkligen det är tjejigt och sött, precis som ett sto ska vara haha.

Jag tror jag började göra det också för att man skulle se mina pannband mer. Hon är ganska mycket lugg och mina fina swarovskipannband syntes knappt där under. Nu använder jag ju dock mitt jw pannband mest (undra varför när jag har 4 äkta swarovskis...) men ska ändra på det efter horse show, när jag kanske skaffat nytt träns gör jag lite omroteration på pannbanden. Dessutom passar inte jw pannbandet hennes ansiktsform riktigt, hon har så brett ansikte..



Blå rosett


Silver
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback