Dagens shopping + ridpass.

Publicerat: 2012-02-23 | 19:39:47
Idag var det som sagt första dagen på horse show. Var där med min kompis Linda och min mamma. Började en stund på mässan, där jag haffade en skitsnygg Kingsland kavaj. Köpte en billig och väldigt ful tömkörningsgjord på Börjes. En skitsnygg Kingslandtröja (vit med blåa armlappar) i ett tyskt stånd. Tröjan delade jag dock med mamma, så halva är hennes ;). Köpte även ett tävlingsschabrak från ett italienskt stånd. Alla schabrak där var jättefina och handsydda.

Jag red ett dressyrpasss i paddocken. Först ville hon inte riktigt alls. Så jobbade säkert 20 min med massa galoppfattningar, 2 på ett varv på en volt. Så massa avsaktningar o massa fattningar. Detta gjorde att hon blev mer lyhörd och mycket mjukare o stadigare. Så i slutet var hon riktigt fin =)

Under morgondagen ska jag ju stå i våran monter för skolan. Tänkte även köpa det Hv Polo schabraket jag har tittat ut. Och ev. ngra tömmar. På lördag blir det ett par vita ridbyxor som jag såg idag och kanske ett träns. På söndag ska jag prova stövlar. Fullt upp med andra ord!

Här kommer några dåliga bilder.


KL kavajen


Schabraket


Tröjan


Suddig bild från idag

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback