Dagens ridpass

Publicerat: 2012-02-20 | 19:29:52
Red dressyr idag i paddocken i lite över 1h. I början övade jag mycket på det jag gjorde hos Mikael igår. Halt och rygga om hon hänger/rätar ut sig minsta lilla i en avsaktning. Detta tyckte jag blev bra och man kände skillnad. Men störst skillnad är det för hjälperna, hon blir jättelyhörd och nästan för pigg. As härlig känsla, och i galopperna var det som igår, man behöver bara flytta höften lite, inte ens lägga till skänkeln. Precis som det ska vara =)
Hon var duktig helt enkelt :D

Imon ska jag och en komps nog upp till GFRK. Landslagen rider gymkhana där imon med en slags clinic, kul! Men det beror på om vi hinner, med tanke på att våra hästar skall motioneras och vi går ju i skolan. Imon är det som sagt dock bara landslagen (elr aa scandi lagen). Innan hade dom alltid en hästfocus omgång men så blev det inte iår ;)

 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback