Dagens ridpass

Publicerat: 2012-02-11 | 16:12:59
Red ca 45 min ute i snön. Travade av det kanske 15 min. I början var hon helt tossig. 4 ben var onödigt att stå på så att säga. Men efter att jag hade joggat i gång henne en liten stund la hon av med sina studs/bockning/stegringar och fokuserade på arbetet, duktig tös!

Har vart hos frisören nu i typ 2,5 timma. Slingade det blondare, jättenöjd är jag! :)
Ikväll ska vi till min moster o träffa min andra moster o mina kusiner. Mys!


Februari 2010
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback