Alla hjärtans dag

Publicerat: 2012-02-14 | 20:20:36
Idag är det ju alla hjärtans dag. Så på jobbet fick vi rosor och tårta, mys!.

Paddocken var as mjuk idag. Så red ett pass i alla gångarter på ungefär en timma. I början tyckte hon omgivningen var lite väl intressant men sen skötte hon sig jättebra efter hon hade fått galoppera av sig.

Imon blir det förhoppningsvis Kungsbacka. Det snöar nämligen o vi har ingen lust att köra transport om det snöar. Men jag har starttid 11.57 så det är inte så tidigt  skönt! Ska rida en LB:1 är det tänkt, så ska läasa igenom programet, kommer inte ihåg det helt haha!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback