Åh, så glad!

Publicerat: 2012-02-19 | 13:11:42

Åh vad jag älskar min poni. Hon gick in på första försöket båda gångerna idag, stod som ett ljus i transporten o var duktig på träningen :D

Vi övade mycket på att såfort i en övergång hon blir minsta framtung att göra halt o rygga. Detta resulterade att hon var sjukt fin för hjälperna. Fattningarna var en dröm i vänster varvet! I slutet gjorde vi även liite skänkelvikningar och ökningar och hon skötte sig jättebra. Hon var jättefin <3

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback