Vill vara kooort

Publicerat: 2012-04-27 | 20:15:11

Jag vill verkligen inte vara så lång som jag är. Jag är ca 182cm lång och det är minst 10cm för långt. Jag vill kunna rida ponnyns så länge jag känner för det utan att oroa mig för min längd.

Och jag vill ha Jeffrey Campbell skor som alla andra har, dock är mina kompisar fortfarande kortare än mig med sina sånna... :( Men jag kan ju änna inte bli 2m, där går gränsen. Lär ju slå i allt :/ Fast jag lär få feeting med snygga ben, dom som redan är långa hahah :)

Jeffrey Campbell - Lita Shoe

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback