Utvärdering Gråbo Rk

Publicerat: 2012-04-18 | 21:12:36
Nu har jag vart på Gråbo Rk två gånger, och känner då att jag kan utvärdera stället.

Framridning: I en ganska stor, mjuk paddock. Bra.

Banan: Ridhus med grymt hårt underlag, sist iaf. En liten läktare längs ena kortsidan.

Parkering: Liten, men grusat. Sjukt trevliga parkeringsvakter.

Funktionärer: De vuxna funktionärerna var bra och trevliga. Men dom som sprang med protokollen var ca 7år och hade reflexvästar och sprang runt lite här o var och verkade inte ha någon större koll på att man ska ta det lite lugnare. Nobless hoppa till rätt många gånger p.g.a. dem.

Cafét: Vet ej, köpte inget. Men vet att man fick kaffe kupong gratis, så tror mamma utnyttjade det.

Sekritariatet: Trevliga och effektiva.

Övrigt: Allt flöt på bra och de var i tid. Man fick morot till hästen och kaffekupong när man kom. Det som drog ner det var underlaget i ridhuset samt de små funktionärerna som kunde tagit det betydligt lugnare.  

3 av 5 får Gråbo Rk


Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback