Tömkörning och jobb

Publicerat: 2012-04-13 | 19:51:13
Var i stallet lite efter 8 imorse, oj oj oj.

Tömkörde min lilla prinsessa ute idag, dock endast i skritt då vi var på en lite ojämn mark.
Först skötte hon sig bra, så jag började skritta av hemåt. Sen så ångrade jag mig o ville tömköra lite till haha då vart hon först as lack på mig o ville inte alls. Men efter lite övertalning gick hon framåt igen åt andra hållet och då var hon duktig igen. I slutet övade jag mkt halter och igångsättningar, i början var det bara arbete i stadig form på tömmen medan jag bytte sida då och då. Var ute totalt i 40min.

Har vart o jobbat på landet hela dan sen, cashfloooow :)
Skulle sen till stallet och knoppa inför imon, men kom hem för 20 min o då hoppade jag in i duschen  efter en utedag. Insåg att jag inte behöver åka så jättetidigt endå samt att jag inte ens har ätit middag än-


Första avskrittningen på långa tömmar, iphone bild.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback