Tömkörning m.m.

Publicerat: 2012-04-19 | 18:28:53
Idag var det praktik. Vi gjorde som vanligt alla stallsysslor, krattade även massa hö och rengjorde spolmattan. Efter lunch körde vi traktor, as kul :)
När traktor körandet var klart gick jag ut och gjorde iordning Nobless och tömkörde henne. Jobbade endast i skritt och trav i totalt 50 min (med av och framskrittning) men hon var superduktig. Mycket bättre en sist, mycket lydigare och mer avslappnad. Jag hade satt upp lite konor som jag gjorde lite lydnadsövningar med.

Vi (Jag och Linda, www.truestoryoflinda.blogg.se & www.lindagustafssoon.blogg.se ) hade en liten lucka på ca 10 min innan det var dags för förmiddagens fodring så vi passade på att fota lite mysbilder.

 


haha




Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback