Shopping gör en glad

Publicerat: 2012-04-09 | 11:28:39
Egentligen skulle vi iväg med Nobless idag men det sket sig igen :(. Vädret är dessutom piss, regnar och snöar, hallå det är april?!

Tänkte åka ner till MyOne en stund, mamma ville inte köra, ska kolla en gång till, annars tar det ju bara 10min med bussen, men endå ;)

Ska rida dressyr i eftermiddag och sedan kommer en tjej som ska hålla tömkörningslektion för mig o ngra till, ska då tömköra en häst i stallet.
Om vädret har slutat att dumma säg ska jag be mamma ta lite kort på eftermiddagens aktiviteter.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback