Resultat

Publicerat: 2012-04-29 | 14:10:54
Var ju på Storås RK idag och red en dressyr clearround. Red endast LB:1.

Hon var mjuk och fin både på framridningen och på banan (dock red jag lite på framridningen då paddocken var så sjuuuukt ojämn). Ridhuset var väldigt litet o mörkt o så var det glasat inne på banan vilket var väldigt läsktigt sa Nobless först. Hon var som sagt fin, största missen vart i vänstergaloppen när hon blev superspänd då det hade kommit in några till människor på den s.k. läktaren.
Slutade iaf på 69,62% vilket även var det bästa resultatet för dagen när jag åkte.






Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: linda

Grattis malin:D

2012-04-29 | 19:01:11
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/
Postat av: linda

Grattis malin:D

2012-04-29 | 19:01:11
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback