Reeegn

Publicerat: 2012-04-09 | 19:29:49
Regnet vräkte ner när jag var i stallet så blev verkligen inga bilder.

Min lilla poniplutt skötte sig bra fastän vädret var apa. Red dressyr i paddocken, och när jag tog ut henne så skakade henne, naw mitt hjärta <3. La mycket fokus på traven idag eftersomjag har lagt mycket focus på galoppen de senaste dressyrpassen. Även att hålla bakdelen i rätt position då den gärna flyter ut när det är regnigt och blåsigt. Men med stöd på ytterskänkeln löste sig detta super.

Sedan vart det ombyte till något torrare kläder och sedan tömköra Castor. Har ni sett på gymkhanan i scandinavium har ni sett Castor, skäcken. Jag tyckte han var väldigt duktig och tog röstkommandona väldigt bra och var mjuk och fin efter en liten stund. Det var ju en tjej där och hjälpte till och hennes sätt var ganska tvärtemot hur jag brukar tömköra så det var lite svårt men väldigt lärorikt.
Tack Kim för att jag och Linda fick tömköra din prins!

 
Castor och hans duktiga ägare Kim i ett upphopp!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback