Hoppträningen i tisdags

Publicerat: 2012-04-26 | 19:49:05
Hoppade ju för min tränare i tisdags :). Och oj vad Nobless var duktig, hon var pigg men kontrollerbar (bara stark på en speciell linje) men hoppade allt jag styrde på väldigt bra :)

Vi hoppade lite olika hinder och även lite lydnad me små sockerbitar på volter. En oxer på en långsida, två titträcken (ett med tunnor och ett med mur och rutor). Den långsidan hon vart stark på var en sockerbit, ett galoppsprång till ett kryss på höga tunnor och 4 galoppsprång ner till ett räcke). Räcket låg på 110cm och de övriga på 1m, lite mer kanske?

Här kommer några bilder, dock var mamma i ena enden av paddocken och därifrån hoppade vi bara, vi hoppade bara mot henne på ett hinder. Bilderna är från i början och ja, min sits är rätt värdelös här o var ;)
Men min poni e bäst <3















Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback