Helgens roliga planer

Publicerat: 2012-04-20 | 19:34:00
Imon ska jag ju tävla :) As kul ska det bli.
Sedan på eftermiddagen ska jag hem till mina kusiner och fira min farfar som fyller år. Så släktmys, ska bli jättetrevligt. Och jag tror vi skulle äta grillat, om det inte snöar/regnar vill säga, mums!

På söndag ska jag till min hemma klubb och vara hästskötare/groomie/fotograf till min härliga kompis som ska tävla bohuscupen hoppning :) Det blir även massa annat trevligt folk där, kul! Hoppas bara vädret sköter sig för hoppningen skulle vara ute i paddocken (trots två maneger?) men prognosen säger regn. Love sverige? 

 
Jag o Nobless och Linda o Jackie (dom jag ska med o hjälpa o hejja på)
Bohuscupen 2010 på Alleby
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback