Haha kaaaoos

Publicerat: 2012-04-21 | 16:04:38
Kom till tävlingen idag, trodde jag skulle starta 13.03 så var där 12 exakt. Visar sig att det är imon... storhästarna är idag och det börjar kl 14. Men efter lite överläggande får jag starta utom tävlan kl 13.50. Och dessutom så får inte Nobless (ponny) blanda sig med storhästarna vilket betydde att jag fick en hel paddock att rida fram i själv, lyyyyx!
Var då tvungen att rida LB:2 istället för LB:1 som jag skulle ridit imon så det fick bli snabb inlärning av programet.

Programet gick iallafall bra, några stora missar men annars kändes det bra. Mamma sa oxå att hon tyckte det var min mjukaste och mest harmoniska ritt på länge, gött!
Blev dock lite besviken på procenten, endast 58,3% dock var det ju lokal storhäst så tror domaren vart lite hårdare än på ponny. Ska kolla och jämföra resultatet med de andra storhästarna sen, vore kul om min lilla ponnyplutt  fick bättre än några storhästar iaf!

Vill tacka Långeberga RK som var så snälla och löste att jag fick starta idag istället för imon och att de engagerade sig så i oss!! =)


Bild från framridnigen, mer kommer någon annan dag.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback