Gråbo RK

Publicerat: 2012-04-14 | 13:58:02
Idag var jag på Gråbo RK och red en LB:1

Redan på framridningen var ponin jättespänd, hoppa till för folk och högtalare stup i kvarten och vart alllmänt i ofocus.
När jag kom in på banan så stod det en funktionär (med reflexväst) så Nobless vågade knappt gå förbi domaren, crap! Sen blev hon bättre under programets gång men fortfarande rätt spänd + att hon rörde på huvudet väldigt mkt.

Eftersom domaren hade varit sjukt låg för b och c ponnyerna (dom vann på 61%) så trodde jag inte jag skulle få över 55. Fick iaf 58.9...% vilket jag låg placerat på ett bra tag och när jag blev nedputtad låg den som var över mig med 1p, as retfullt  då Nobless ryggade i halten och hade hon inte gjort det hade jag fått 1-2p mer. Men det var några som skulle rida LA i slutet, så tror jag kom precis i mitten (åkte innan det vart riktigt klart, 2 ekipage kvar).

Långt ifrån min bästa ritt, men har ridit betydligt sämre oxå. Så helt ok endå.

Framridningsbilder:









Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Anonym

Oj, va synd!! :( Du som hade förhoppningar på att få minst 65-70%...

2012-04-16 | 20:27:37

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback