Fullt upp

Publicerat: 2012-04-22 | 21:33:34
Var i stallet vid 9 kom tbx från tävlingen vid halv 5. Då red mamma Nobless så jag hjälpte henne en stund sedan hoppade jag upp o red 5 minuter kanske, hon avbr pigg och kändes trevlig.

Hem och äta, sedan satte jag o mamma oss framför världscuphoppningen som pappa spelat in (fel ryttare vann tyckte jag allt). Den höll ju på i 2h och när den var klar så satte jag mig vid datan o kollade på ponnyakuten. Nu är jag här.

Och nu ska jag sova typ. God Natt!


Min kompis idag = dessa var jag första skötare åt ;) hennes mamma
har brutit foten så jag fick vara den som sprang fram o tbx, höll häst,
peppa ryttare, kolla startlistor, höja o sänka hinder på framhoppningen m.m.
Inte mig emot, jag tycker det är kul!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback