Dåliga produktbilder

Publicerat: 2012-04-19 | 20:01:55
Något jag stör mig på är när produktbilderna visar fel färg. Några som är rätt bra på detta är Hv Polo. Deras Navy färg ser SVART ut bilderna. Dels mitt lila/navy schabrak jag köpte på gbg hs men ÄVEN det gula/navy jag köpte igår. Irriterande när man inte kan se dem korrekta färgerna. Inte så kul för de som beställer ett gult/svart schabrak och får hem ett gult/navy heller.
Dock är ju Hv Polos schabrak så sjukt snygga, äger 3st i olika modeller och färger ;)

Dessa är Navy men det ser de inte ut på bilderna...

 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback