Dagen

Publicerat: 2012-04-24 | 16:03:49
I skolan var det rätt chill. Ganska slappa lektioner och jag och en kompis ska hjälpa till med 3ornas bal (vi vann lottningen) och hamnar då automatiskt i studentkommitén nästa år, heej perfekt student! :D
Vi hade även HLR (hjärt- och lungräddning) idag. Det var faktiskt sjukt jobbigt men nu vet jag hur man gör och är alltså nu HLR utbildad  ;)

Väntar på att mamma ska komma hem då är det mat sen ska vi åka o träna i Kungsbacka. Ska bli jättekul. Vet inte om det är manege elr paddock än, regnar det ska vi vara på KBA anläggning och om det är uppehåll är vi hos min tränare som bor ett par minuter bort. Just nu är det uppehåll men det kom lite regnstänk förut ;)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback