Blandat inlägg

Publicerat: 2012-04-01 | 21:14:27
Glömde säga att innan jag var i stallet idag så övningskörde jag. Första gången faktiskt, var rätt seg o dra i gång det. Men fy tusan var kul det var, och jag var faktiskt inte helt värdelös :) Så nu blir det körning minst 2 gånger i veckan med pappa :)

Denna vecka (14) och vecka 16 har jag praktik i stallet. Skönt att få rida och fixa allt tidigt. Sedan skulle vi (jag och min kompis Linda, som har Jackie i stallet) även få harva paddocken o lite annat skoj hörde jag, kul! :) 

På fredag ska jag o några till i stallet åka iväg till en känd utbildad tränare och göra något riktigt roligt.  Har faktiskt aldrig gjort detta med Nobless, har gjort det med andra hästar men inte med Nobless. Jag tror inte Nobless har gjort detta sedan hon var unghäst så det ska bli riktigt kul iaf och kameran åker självklart med.


Min vackra tös  <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback