Ale djurklinik

Publicerat: 2012-04-03 | 18:44:23
Idag var jag på ale kliniken. Dock var det som tur var inte med min poni utan en poni i stallet. Det är alltid lärorikt att vara med hos veterinären o lilla hesten var så duktig så.

Dagens ridpass blev ett pass i paddocken med tre bommar på medellinjen. Jobbade mycket med galoppen och några meter innan varje bom bröt jag av och fattade ny galpp efter bommen (jobbade på serpentiner). Överlag var hon väldigt trevlig och hon kom till det läget jag hoppades med passet. Nöjd poni, nöjd malin :)
   
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback