Presentation

Publicerat: 2011-12-29 | 20:20:14
Mitt namn är Malin och jag är 17 år och går andra året på gymnasiet, inriktning natur. Mina intressen är  hästar, kompisar och shopping m.m. Jag är en glad och sprallig tjej, social mot dom jag känner.

Jag har en ponny som heter Nobless, korsning halvblod/welsh och är 147,7cm i mkh. Henne har jag ägt i snart 3 år och tanken var att debutera LA i dressyr i höst, men tyvärr drog hon på sig en skada så  dett blev endast en start denna hösten. Men nu är hon snart fit for fight igen och den 22 januari blir det första start sen september igen. Vi har också startat en hel del hoppning (betydligt fler en dressyr) vi skolade om oss i våras/somras och har felfria starter upp till LC.

Nu vet ni lite om mig och Nobless =)







Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback