GBG HS

Publicerat: 2011-12-30 | 10:16:20


Eftersom att det är många som redan lagt upp shoppinglistorna inför GBG HS så tänkte inte jag vara sämre ;)
I år (2012) blir det faktist endast uppdatering av tävlingsoutfiten + blåa handskar.  
Jag känner att jag har massa schabrak, ridbyxor, tröjor, hjälmar, stövlar osv. så ser ignen anledning att slänga ut mer pengar på det ist blir det:

* JW kavaj, svart. Snygg, stilren, bra pris.
* Tävlingsträns med antagligen vit fodring. Är så dålig på att smörja mina saker så ska ha ett träns i topskick hela tiden.
* Tävlingschabrak från Anna Scarpati med blå kant. Har ett vitt med blå kant och det är as gammalt (fick tillochmed med det till Nobless).
* Kingsland showsocks kan man inte ha för många av, mina börjar bli utslina.
* Vita och blåa handskar från roeckl. Mina vita är alldelses för små, och mina svarta roeckl handskar har jag tappat bort... 

Detta känns som bra saker som inte är alldels för dyrt.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback