Gårdagens shopping

Publicerat: 2011-12-29 | 20:36:43
Igår efter jobbet blev det ett besök på Svensk Ridsport och en uppfräshning av mina schabrak :)


Limegrönt scapa schabrak med blåa kanter :)


Blått Anna Scarpati schabrak med lila kanter samt lila Equiline strumpor :)

Vilket av schabraken är snyggast? 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: alice

Får panik på det scapa schabraket!! Är det limegrönt eller Gult?! Snyggt är det iaf, men om du rider mer dressyr nu skulle jag hellre satsa på riktigt snygga dressyrschabrak :D

2011-12-29 | 21:01:06
URL: http://binnastoy.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback